Relguli Cursanți ICR
Reguli pentru cursanții în formare ai Institutului
- Înscrierea în cadrul Programului de Formare Consilieri în Comunicare Relațională® este voluntară însă supusă unei preselecții (bazate pe depunere și examinare dosar- experiență, domeniu de activitate, studii, vârstă minimă)
- Intrarea în program presupune un angajament de ambele părți, cursant și formator, materializat prin semnarea contractului de formare în 2 exemplare, unul pentru fiecare parte
Întreruperea unilaterală a contractului de formare din partea cursantului se soldează cu costurile aferente formării, neparticiparea nu implică rambursarea cursului. - Cursantul poate absenta de la un curs, însa absența se poate recupera doar cu participarea la același Modul, în cadrul Anului calendaristic următor
Regulile de validare a participării la curs implică 3 factori: prezența propriu-zisă, implicarea, respectarea confidentialitatii
Referitor la Dreptul de imagine, fiecare consilier îsi dă acordul semnat cu privire la difuzarea în spațiul public a imaginii sale (imagine, texte, conținut) pentru promovarea proprei imagini- acord GDPR și cea a Institutului, a activității membrilor săi - Aderarea la Clubul Membrilor Asociației se poate face până cel târziu la data de 31.03 a anului în curs, prin plata unei cotizații de 250 lei sub forma de donație către Asociație. Asociația promovează imaginea Cursantului pe pagina Institutului și pe rețelele sociale iar cursantul beneficiază de 20% reducere la ședințele de Cabinet cu Antonia Noel pe periada anului calendaristic. Cotizația nu e transferabilă pentru un alt membru al familiei. În acest sens cursantul va trimite un text de prezentare de maximul 250 de cuvinte în limba româna și o fotografie portret (Asociația se va ocupa de traducere pentru versiunile engleză și franceză și de publicarea pe site). Cursantul poate publica articole pe site, articole validate în prealabil de Antonia Noel, fondatoarea Institutului. Pentru Consilierii acreditați ai Institutului și păstrarea titulaturii de Consilier în Comunicare Relațională® cotizația anuală este obligatorie.
-
Procesul de Certificare și Validare presupune câteva etape distincte
Certificarea de Absolvire a Programului se obține în urma parcurgerii celor 8 Module de Formare și a celor 10 ședințe individuale cu Antonia Noel
Validarea de către Institut a calității și conferirea titlului de Consilier în Comunicare Relațională® se face după obținerea certificării și finalizarea unui Memoriu de Practică de minim 20 pagini (maxim 30) cu aspecte ce țin de integrarea și practica Metodei Comunicării Relaționale® (primiti detalii pentru redactare pe perioada formării). Redactarea memoriului și depunerea lui în vederea obținerii Validării se poate face imediat după obținerea certificării și nu mai tărziu de șase luni de la finalizarea Programului de formare.
Păstrarea titlului de Consilier în Comunicare Relațională® se obține în urma actualizării practicii prin participarea anuală la două ședințe de Supervizare (total 28 ore) și achitarea cotizației anuale catre asociație, sub formă de donație. Plata sesiunilor de supervizare anuale se achită separat de programul de curs și presupune aceleași costuri de formare/zi, ca cele din programul de formare. Datele de Supervizare sunt anunțate pe site, la rubrica „Evenimente”.
Termenul de „Comunicare Relațională®” poate fi folosit de către cursant doar la finalizarea programului de curs și obținerea diplomei de Consilier în Comunicare Relațională®”, el este depus că marca înregistrată la OSIM pe numele Antonia NOEL (reprezentând dreptul de autor asupra conținutului Cursului, formarea și acreditarea în calitate de Consilier).
Modalități de Colaborare:
Susținerea Asociației este voluntară însă mai mult decât binevenită și se poate face prin:
Sponsorizare prin intermediul firmei pe care cursantul o deține/este acționar sau al unei firme care dorește să susțină cauza Asociației (se poate dona până la 20% din impozitul e venit/profit, aceasta sumă fiind integral dedusă din impozitul la stat)- sponsorizarea se face prin completarea Contractului de Sponsorizare pe care Asociația îl trimite (sau îl puteți solicita pe mail)
Donație pe persoană fizică prin completarea declarației 230 pe care fiecare Cursant a primit-o din partea Institutului
Donație prin virament în contul Asociației, indiferent de sumă
Scopul Asociației este de a crea nuclee de transmitere a Comunicării Relaționale® în fiecare regiune/oraș reședință de județ din tară prin intermediul Consilierilor de Comunicare Relațională®.
Obiectivul al doilea este de a reuși să aducem Comunicarea Relațională® în Școli, ca materie opțională la clasă, pentru început în ciclul primar și să extindem, ulterior, la ciclul gimnazial.
Un alt scop extrem de important pentru Asociație este de a crea și menține o Comunitate în jurul acestei Metode și a diseminării ei în societate.
Orice altă inițiativă/propunere/implicare/sugestie din partea Cursantului este mai mult decât binevenită.
Nu uita: Asociația are nevoie de tine! Tu ai nevoie de Asociație, care să te reprezinte în tot ceea ce faci și vei aduce în Comunitate. Împreună suntem mai puterici, Împreuna Ne Creștem! Împreuna Creștem Oameni!
Iți mulțumesc,
ANTONIA NOEL
Președinta Asociație